Stojaki reklamowe, czyli przykładowo te wykonane z plexi, są obecnie bardzo popularne. To dość powszechna metoda reklamowania swoich produktów, wykładanie informacji na ich temat na dedykowanych do tego stojakach. Przykładowo ulotek, wizytówek, mini broszur itp. Dlaczego jednak plexi najlepiej się w tej kwestii spisuje?

Uniwersalność i praktyczność plexi

Plexi to materiał, który jest bardzo wytrzymały i dość odporny na ścieranie. Nawet gdy powstaną na nim pewne rysy, dobrze uwypukla on wszelkiego rodzaju reklamy, które są na nim przedstawiane. Poza tym plexi jest przezroczyste a co za tym idzie, niektóre reklamy mogą być wkładane w specjalne kieszonki, w które wyposażonych jest wiele stojaków. To zapewnia przede wszystkim ochronę materiałom reklamowym. Jeśli stojak stoi na zewnątrz mamy pewność, iż nie zostaną one zdmuchnięte przez wiatr czy też nie zamokną podczas deszczu. Takie stojaki z plexi mogą sprawdzić się przy bardzo różnorodnych warunkach pogodowych.

Plusem takich stojaków z plexi jest również to, iż występują one w różnych rozmiarach. Niektóre z nich są dość wysokie i szerokie, uformowane w nowoczesne kształty, przykładowo stolika. Inne natomiast nazywane stojaczkami, mogą nie przekraczać wysokości 30 cm i idealnie sprawdzać się przykładowo na stolikach w restauracjach, gdzie prezentowane jest w nich menu czy też polecane danie dnia.

Obecnie stojaki z plexi można kupić za około kilkanaście złotych, jeśli mowa o stojaczkach w małych wymiarach. Te większe natomiast zazwyczaj kosztują około kilkadziesiąt złotych, rzadko przekraczają wartość 100 złotych. Ich kupno jest zatem opłacalne i nie pochłania zbyt dużego budżetu.

Tego typu stojaki sprawdzają się w gruncie rzeczy w każdej branży. Przede wszystkim jednak w gastronomicznej, kosmetycznej, w handlu. Mogą znaleźć swoje zastosowanie na różnego rodzaju targach, a nawet i w obiektach przemysłowych, w których także ukazywane są reklamy produktów. Uniwersalność tego produktu, wytrzymałość i przede wszystkim niska cena, są atrakcyjne z punktu widzenia wielu właścicieli firm.