Niezbędne w większości firm. Wypatrywane przez klientów i interesantów. Stojaki informacyjne. Jeśli jeszcze ich nie ma w siedzibie twojej firmy, czym prędzej trzeba nadrobić te zaległości. Dlaczego?

Ponieważ są to niezastąpione elementy infrastruktury firmowej. Szczególnie, jeśli przygotowałeś dla klientów materiały promocyjne. W jakim miejscu je przechowujesz? Czy na parapetach lub stolikach? Mimo że takie miejsca wydają się całkiem w porządku, to mają wiele wad.

Przede wszystkim nie pozwalają utrzymać porządku w drukowanych ulotkach lub folderach. Mogą się one mieszać ze sobą, upadać na podłogę lub pokrywać się kurzem, zniechęcając klientów do sięgania po nie.

Dobrze wybrane stojaki informacyjne pozwalają takich przypadków uniknąć.

W jakich miejscach w swojej firmie umieścić stojaki informacyjne?

Jeżeli mają one być wypełnione materiałami, kierowanymi do klientów, to oczywiście w tych miejscach, w których najczęściej przebywają. W pobliżu wejściowych drzwi, recepcji, poczekalni, w hallu oraz sąsiedztwie schodów oraz wind.

Materiały na stojakach informacyjnych mogą być również przeznaczone dla pracowników. Zawierają wówczas ulotki i prospekty traktujące np. o bezpieczeństwie w trakcie pracy, wytyczne dotyczące projektów lub nowe zarządzenia kierownictwa.

W każdym przypadku istotnej jest to, aby wykorzystywać stojaki informacyjne zgodnie z ich przeznaczeniem – prawidłowo segregować materiały umieszczane w poszczególnych szufladkach, zachowując pełną czytelność tematów.