Kluczem do sukcesu firmy jest przemyślany marketing. Aby dobrze zrealizować założenia reklamowe nie trzeba szukać skomplikowanych rozwiązań. Niejednokrotnie najlepszą opcją okazują się stojaki reklamowe z plexi. Dlaczego? Dowiedz się więcej!

Sukces ekspozycji reklamy tkwi w prostocie

Materiały reklamowe, takie jak ulotki, plakaty i wizytówki powinny przyciągać wzrok. Reklama graficzna stała się rodzajem sztuki o specyficznym przeznaczeniu, jakim jest pozyskanie uwagi potencjalnego klienta. Stojaki reklamowe nie mogą więc przyćmiewać reklamy. Problematykę tą świetnie ilustruje cytat: „Reklama nie jest tym, co upiększa czy przyozdabia mury, lecz tym, co je zaciera, tym, co wymazuje ulice, fasady i wszelką architekturę, zaciera wszelkie podłoże i wszelką głębię.” – Jean Baudrillard, Symulakry i symulacja, Warszawa 2005, s. 117

Przejrzysta prezentacja materiałów reklamowych

Warto zadbać o przejrzyste ekspozytory reklamowe. Można w nich umieść wszelkie materiały papiernicze, jak i przedmioty będące elementem marketingu wizerunkowego bądź produktowego firmy. Takim elementem mogą być na przykład prestiżowe produkty stosowane w salonie kosmetycznym. Warto także prezentować plakaty reklamowe, ulotki i karty zniżkowe – we własnej firmie lub w lokalach partnerskich. Dodatkowo w zasięgu ręki powinny znaleźć się stojaki z wizytówkami.

Różnorodne stojaki reklamowe z plexi

Różnorodność jest bardzo pożądana w świecie reklamy. Niejednorodne są także powierzchnie, rozmiary materiałów reklamowych oraz upodobania odbiorców. Dlatego dostępne są różnego typu standy reklamowe, między innymi:

  • stojaki plastikowe na ulotki,
  • prezentery ścienne,
  • systemy wystawiennicze,
  • stojaki reklamowe wolnostojące,
  • obrotowe stojaki na produkty.

Praktyczne zalety stojaków reklamowych z plexi

Standy reklamowe z plexi umiejscowić można zarówno wewnątrz lokalu, jak też na zewnątrz. Materiał nie żółknie, ponieważ jest odporny na działanie promieni UV. Wykazuje także wysoki stopień odporności na działanie wilgoci. Standy mogą służyć do ekspozycji reklamy również w upalne dni. Materiał bowiem mięknie dopiero w bardzo wysokich temperaturach, sięgających 115 °C. W składzie plexi nie występują substancje szkodliwe dla zdrowia i jest w pełni bezpiecznym tworzywem. Zużyte stojaki można poddać recyklingowi.

Plastikowe stojaki reklamowe to rozwiązanie praktyczne i trwałe. Ponadto jest to opcja zgodna z najważniejszymi założeniami reklamy. Dzięki zastosowaniu przezroczystych standów grafika wzbudzi zaciekawienie odbiorcy. Stojaki z plexi eksponują i chronią materiały marketingowe nie przyćmiewając ich znaczenia i estetyki.