Kiedy organizujesz jakieś wydarzenie, np. koncert lub imprezę, chcesz aby przyciągnęło jak największą liczbę osób. Czy jest to możliwe? Oczywiście że tak. Pod warunkiem że zadbasz o skuteczną promocję. Do wyboru masz wiele możliwości reklamowania wydarzenia. Jedna z ciekawszych opcji, z której rzeczywiście warto skorzystać to standy reklamowe. Umieszczając na nich kolorową reklamę, możesz sprawić że o wydarzeniu dowie się naprawdę wiele osób. Nie tylko tych, które są nim zainteresowane, ale również przypadkowych, które same postanowią sprawdzić co to takiego. Standy reklamowe są tanie i możesz je umieścić w każdym miejscu. Doskonale nadają się do ustawienia na chodnikach, alejkach, deptakach i placach. Dzięki temu że są wykonane z tworzywa, stali lub drewna, możesz wybrać stand, który spełnia twoje oczekiwania co do ceny, wyglądu i trwałości.

Jak umieścić reklamę na standach

To na pewno cię zainteresuje. Kiedy już używasz standy reklamowe, chcesz wiedzieć jaką reklamę na nich się umieszcza. Do wyboru masz dwie opcje. Pierwsza to zamówienie gotowego wydruku na folii samoprzylepnej. Jest to specjalny rodzaj folii przystosowanej do druku cyfrowego. Można na niej umieścić dowolny nadruk, ciesząc się tym że jest wykonany w wysokiej rozdzielczości, a kolory są cudownie żywe. Nadruki tego typu są również odporne na działanie wilgoci i promieniowania UV. Nawet jeśli standy reklamowe będą wystawione na zewnątrz przez długi czas, to nadruki nie są zagrożone zniszczeniem i będą czytelne naprawdę przez bardzo długi czas. Inną możliwością jest wykonać nadruki reklamowe przy pomocy samoprzylepnych folii wycinanych ploterowo. Wówczas każda litera jest osobnym elementem. Skuteczność i wygoda klejenia jest równie wysoka, z tą różnicą że cena może być niższa. Polecamy ten sposób ozdabiania standów reklamowych wtedy, kiedy reklama ma być na niej jednorazowo umieszczona i służyć będzie przez długi czas.