Odpowiednia prezentacja ulotek, folderów i katalogów jest łatwa, kiedy korzysta się ze stworzonych na ten cel stojaków. Umieszczone w stojakach są one uporządkowane i estetycznie się prezentują. Takie konstrukcje wykonywane są z plexi. Nadaje im to nowoczesny charakter, pozytywnie więc oddziałują na wygląd wnętrz. Materiał ten ma także szereg innych zalet.

Stojaki z plexi – trwały i estetyczny wybór

Plexi to tworzywo odporne na czynniki atmosferyczne i na uszkodzenia. Wybierając cokolwiek z tego materiału, zyskuje się rzecz o dużej trwałości. Warto więc wybrać najbardziej odpowiadające potrzebom stojaki reklamowe z plexi, bo posłużą długo. Tworzywo to łatwo się czyści. Stojak będzie dobrze się prezentował, ponieważ ma estetyczny wygląd, a także dlatego, że zadbanie o jego idealną czystość to żadna trudność.

Bezbarwna, przezroczysta plexi przypomina szkło. W odróżnieniu jednak od niego jest lekka, nietłukąca i tania. Ta ostatnia zaleta sprawia, że nawet największe i bardzo urozmaicone pod względem konstrukcji stojaki reklamowe z plexi mogą mieć przystępne ceny. W każdej firmie, burze podróży czy miejscu usługowym można sobie na nie pozwolić. Będą dobrze spełniać swoją rolę, a przy okazji zadbają o estetykę wnętrza, dodając mu bardziej nowoczesnego charakteru. Efekt wizualny, jaki zapewniają stojaki z plexi, to także ważna zaleta. Nowoczesny i estetyczny wygląd wnętrza to atut.

W zależności od potrzeb można wybrać konstrukcję do powieszenia na ścianie, stojak wolnostojący na ulotki albo ściankę prezentacyjną. Wszystkie konstrukcje są stabilne. Choć stojaki reklamowe z plexi są lekkie, to ich budowa gwarantuje mocne trzymanie się na swoim miejscu. Kiedy jest to niezbędne dla ich stabilności, zawierają elementy z aluminium. Nie odbiera im to walorów estetycznych, ponieważ połączenie aluminium i plexi jest eleganckie i nowoczesne. Wszystkie stojaki będą ozdobą tego miejsca, w którym się znajdą. A przede wszystkim są one znakomitą konstrukcją do ułożenia ulotek albo prezentowania folderów czy plakatów.