Odpowiednio dopasowany stand reklamowy może zdziałać cuda. Dzięki nim sprawimy, że więcej osób zainteresuje się naszym produktem. Czym dokładnie jest stand? Jakie są zalety jego użycia w promocji własnej marki?

Co to takiego?

Standy reklamowe to skuteczna, wizualna forma reklamy. Mają za zadanie zwrócić uwagę konsumenta na dany produkt. Zazwyczaj są to regały, na których można umieścić reklamowany towar czy ulotkę. Dobry stand reklamowy wyróżnia się wizualnie i przyciąga uwagę. Znajdziemy na nim logo firmy czy dodatkowe informacje o produkcie.

Jaki stand wybrać?

Wybierając standy reklamowe, warto zwrócić uwagę na dobierany przez nas rozmiar. Czy aby dany stand będzie pasował do miejsca, w którym chcemy go umieścić? Warto zwrócić uwagę na pojemność stojaka czy odpowiednią ilość regałów tak, aby materiały promocyjne zmieściły się bezproblemowo. Standy są produkowane z różnych materiałów, także tylko od nas będzie zależało to, czy wybierzemy karton, plastik, drewno czy metal.

Co daje nam taka forma reklamy?

Najistotniejsze jest to, że jest to nieagresywna forma reklamy. Prosta recepta jak sprawić, aby klient zniechęcił się do marki? Najlepiej wmusić mu na siłę ulotkę reklamową lub jakiś inny materiał promocyjny. Tutaj nie ma takiej sytuacji. Jeśli standy reklamowe są odpowiednio ciekawe lub prezentują intrygujący produkt, to konsument sam sięgnie po więcej informacji na ten temat. Wzbudzimy w nim ciekawość, co jest doskonałym fundamentem do bliższego zapoznania się z marką.

Czy warto?

Na to pytanie musi sobie każdy odpowiedzieć indywidualnie. Nie trzeba poświęcać wiele czasu, aby stojak skutecznie przyciągał klientów czy budował głębsze, pozytywne relacje z konsumentami. Jest też doskonałą formą reklamy, ponieważ nic nikomu nie jest wmuszane, co sprawia, że klient nie jest obronnie nastawiony do naszej firmy.